❤ 22 - Allt det vackra ❤
DATUM: 2013-09-05 | TID: 17:52:07 | KATEGORI: Vardagligt!

Idag har det varit en sån här dag som bara har varit så rolig att det inte finns ord för att beskriva den ens på ett ungefär! :)
 
Igår var vi ut hela gänget på Plug-In nästan! 7 pers, 7 glada människor 7 intressanta själar! :) Om man får säga så utan att låta för djup? ;) I alla fall, jag tror ingen utav oss trodde att vi skulle ta oss upp imorse för att åka iväg på Plug-In! Men fan, vi var bara två qvinns kort idag! Vilket lämnade mig ensam tjej med resterande 7 killar hahaha! :D Men inte mig emot, jag har aldrig haft problem med att umgås med killar :)
 
För att komma till saken mer eller mindre, jag har insett så många vackra små ting dom senaste veckorna. Som att en kram från en nästintill total främling när man har en jobbig morgon kan ändra hela din dag! Att berömma någon å verkligen intyga att dom gjorde nåt bra när du ser det men kanske ingen annan, kan få dig att känna dig så värdefull! Att verkligen visa att du lyssnar när en person pratar och både ger och får, kan förändra en persons syn på sig själv! Det funkade för mig :)
 
Ikväll får jag finbesök! Och imorgon också! Det känns så fantastiskt. Som att alla pusselbitarna i mitt liv äntligen börjar falla på plats. Att lugnet äntligen fått en sådan plats inom mig, så att jag vågar vara den jag verkligen är! Och jag älskar känslan, jag kan inte ens beskriva den! Gråter nästan av lycka då jag skriver detta!
 
Så tack! Tack alla mobbare! Tack alla svin och as som jag stött på därute! Tack alla ondskefulla människor som snackat skit om mig! Tack alla ni som förstörde mina uppväxtår! Tack alla ni som jag trott var vänner men visat sig knivstuckit mig i ryggen då jag vänt mig om! Tack alla ni som alltid försökt att håna mina drömmar! :D
 
För vet ni vad? :) Idag är jag starkare än någonsin! Smartare än nånsin förr & lyckligare än vad jag nog någonsin trodde var möjligt. Och nu har jag människor omkring mig som hyllar mina drömmar, peppar mig att följa dom! Människor som berömmer mig för den fina människa jag blivit trots all skit jag gått igenom, jag har fått en röst, och folk lyssnar. Det tog mig 21 år att ta mig hit, från början till slut! :)
 
Och en sak säger jag bara, jag kommer ALDRIG någon tala om för mig vad jag kan och vad jag inte kan göra i mitt liv någonsin igen! Jag har krossat alla mina murar, alla hinder har jag hoppat över, och all skit har jag tagit mig igenom! Så come at me bro! You've got nothin' on me anymore! :D
 
Puss på er allihopa! Ha en fantastiskt bra torsdagskväll! :D
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?