❤ 78 - Keep you're head held high! ❤
DATUM: 2014-02-17 | TID: 08:31:00 | KATEGORI: Vardagligt!

Efter den här jävulshelgen så är jag överlycklig över att vara tillbaka på skolan. Alltså seriöst, hur mycket skit kan ens familj utstå innan den trasas sönder? Infiltration från idioter och man blir boven i dramat själv - jag orkar bara inte med detta.
 
I lördags öppnade jag ett mail som jag fått i fredags! Det var ett sådant glädjebesked så det nästan stod regnbågar ut genom öronen på mig. Av över 2000 sökande så blev jag en av de 300 antagna till GetReal Summer 2014 i sammarbete med STF.  Det kändes så overkligt och den första jag berättade för förutom Nils, var Ida! Ida förstår och är naturmänniska själv och det var bara så jävla fantastiskt att kunna få dela den underbara nyheten jag ansökte om i höstas medans jag gick på Plug In. Så mycket lycka som sköljer över mig och jag är så jävla tacksam för precis allting!!! ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
 
Jag har också lärt mig under denna helgen att jag alltid kommer ha min underbara syster vad som än händer. Vi förstår konceptet FAMILJ och vi följer det till punkt och pricka! Vi har inte alltid dragit jämnt eller umgåtts, men jag älskar min syster och hon är mitt kött & blod! Å jag kommer alltid att ställa upp för henne no matter what! ❤
 
I torsdags klippte jag mig också! Å fan så nöjd jag blev! Helt underbart! ❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?